Verzenden & Bezorgen

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een bevestiging. 
Hierin staan je eigen gegevens, alsmede de producten die je hebt besteld. Controleer je gegevens op juistheid. Ons bestelproces is geautomatiseerd en neemt de ingevulde gegevens exact over. Binnen maxmaal 5 dagen ontvang je de bestelling.



Hier enkele punten wanneer je wacht op je bestelling: 
Binnen maxmaal 5 dagen ontvang je de bestelling. 
Op rekening is uitsluitend voor bedrijven/scholen/instellingen/praktijken. 
Indien gekozen is voor "Vooruit betaald" wachten we eerst je betaling af en dan volgt de verzending.

Indien een product niet voorradig is ontvangt u een e-mail met de te verwachte levertijd.
 

Let op!!! Tijdens de schoolvakanties kunnen de levertijden afwijken.

Wanneer neem je contact op met Graviant?
Heb je de bestelling niet binnen 5 dagen ontvangen, neem dan contact met ons op en houdt het ordernummer bij de hand. Dit kan via e-mail (educatief@graviant.nl) of telefonisch (+31 (0)314 345400).
    1. Verzend- en administratiekosten

      Voor het verzenden van producten vragen wij een bijdrage in de verzend- en administratiekosten. Voor Nederland
 vanaf € 4,-- tot maximaal € 6,25 (Bestelling boven de €199,-- worden gratis verzonden) Voor België
 vanaf € 6,95 tot maximaal € 10,25 (Bestelling boven de €199,-- worden gratis verzonden) Voor overige landen binnen de EU vanaf € 9,25 tot maximaal € 42,50 Voor alle landen buiten de EU vanaf € 9,75 tot maximaal € 105,50

    2. Kan ik mijn bestelling volgen?

      Ja, je kunt je bestelling eenvoudig volgen. Je ontvangt hierover per e-mail met een track&trace code om de bestelstatus op te vragen.

    3. Door wie wordt mijn bestelling verzonden?

      Verzendingen worden door PostNL en GLS verzorgd. PostNL is brievenbuspost, het is dus niet noodzakelijk om thuis te zijn. GLS is pakketpost, je ontvangt per e-mail een track&trace code. Indien nodig kun je middels deze code het bezorgmoment aanpassen. 

   
To Top