Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webshop. Bestellen via graviant.nl is enorm simpel. Zoek eenvoudig via het menu of met een zoekopdracht in de zoekbalk naar de producten die je wenst te bestellen. Als je gevonden hebt wat je zoekt, plaats je de producten in de winkelwagen, klik je rechtsboven op de winkelwagen, kies "Toon bestelling" of "Afrekenen" en de rest wijst zich vanzelf. Als onderdeel van het bestelproces vragen wij om je e-mailadres en hierop ontvang je van ons een bevestiging van je bestelling en Track&Trace informatie om je bestelling te kunnen volgen. Met het aanmaken van een account heb je meer mogelijkheden zoals het bewaren van meerdere verzendadressen. Het is niet verplicht, wel erg handig!

Kan ik op rekening kopen?

Bedrijven, instellingen, scholen en praktijken kunnen eenvoudig op rekening kopen. Wij hanteren daarvoor geen moeilijke procedures en houden het graag simpel voor u. Je ontvangt een factuur bij je bestelling of per e-mail. Deze dient o.v.v. het factuurnummer te worden voldaan binnen 14 dagen na factuurdatum.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien je een product wilt retourneren, dien je dit eerst per e-mail (bestellen@graviant.nl) of telefonisch (+31 (0)314 345400) te overleggen met Graviant. Let wel retour kosten zijn wel voor eigen rekening

Kan ik een zichtzending ontvangen?

Indien je een zichtzending wenst, dien je dit eerst per e-mail (bestellen@graviant.nl) of telefonisch (+31 (0)314 345400) te overleggen met Graviant.

Kan ik een vraag aan een auteur stellen?

Heb je een inhoudelijke vraag voor een auteur over een product? Stel deze dan gerust via e-mail (educatief@graviant.nl). Wij sturen deze door naar de betreffende auteur.

Hoe wordt de B.T.W. gespecificeerd?


Alle genoemde prijzen zijn inclusief B.T.W. Op de factuur wordt deze gespecificeerd in 6% en/of 21%. Mocht je in aanmerking komen voor levering tegen het 0% tarief (Landen buiten Nederland, binnen EU) vul dan bij je gegevens je BTW-nummer in.



Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?

Je kunt je vraag altijd aan ons richten via e-mail (educatief@graviant.nl) of telefonisch (+31 (0)314 345400)

To Top