Day: januari 5, 2021

Pandemie

Wie niest daar? Over ziek zijn en quarantaine

‘Ik ben Ted.’ ‘En ik ben Muis. Ik kan heel mooi zingen.’ Sophia gaat staan, recht haar rug en zingt met helder stemmetje over de zon die altijd straalt. Kleine Tom is nog in gedachten bij Ted en denkt aan de honing: ‘Hmmm…ik vind honing zo lekker.’ De pandemie Een uurtje daarvoor las ik voor…

Read story