Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een bevestiging. 
Hierin staan je eigen gegevens, alsmede de producten die je hebt besteld. Controleer je gegevens op juistheid. Ons bestelproces is geautomatiseerd en neemt de ingevulde gegevens exact over. Binnen maximaal 5 werkdagen ontvang je de bestelling.

HIER ENKELE PUNTEN WANNEER JE WACHT OP JE BESTELLING:

Binnen maximaal 5 werkdagen ontvang je de bestelling. 
Op rekening is uitsluitend voor bedrijven/scholen/instellingen/praktijken. 
Indien gekozen is voor “Vooruit betaald” wachten we eerst je betaling af en dan volgt de verzending.

Indien een product niet voorradig is ontvangt u een e-mail met de te verwachte levertijd.
 

Let op!!! Tijdens de schoolvakanties kunnen de levertijden afwijken.

WANNEER NEEM JE CONTACT OP MET GRAVIANT?

Heb je de bestelling niet binnen 5 werkdagen ontvangen, neem dan contact met ons op en houdt het ordernummer bij de hand. Dit kan via e-mailadres educatief@graviant.nl of telefonisch (+31) 0314-345400.

VERZEND- EN ADMINISTRATIEKOSTEN

Voor het verzenden van producten vragen wij een bijdrage in de verzend- en administratiekosten. Voor Nederland
 vanaf € 4,50 tot maximaal € 8,50 (Bestellingen boven de € 199,- worden gratis verzonden). Voor België
 vanaf € 8,50 tot maximaal € 13,50 (Bestellingen boven de € 199,- worden gratis verzonden) Voor overige landen op aanvraag.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Ja, je kunt je bestelling eenvoudig volgen. Je ontvangt hierover per e-mail met een Track & Trace om de bestelstatus op te vragen.

DOOR WIE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Verzendingen worden door PostNL verzonden. PostNL voor brievenbuspost is het dus niet noodzakelijk om thuis te zijn. Voor de pakketpost ontvang je per e-mail een Track & Trace code. Indien nodig kun je middels deze code het bezorgmoment aanpassen.